اخبار روزفناوری

کلاس Diablo IV Spiritborn در لایو استریم بلیزارد معرفی شد

کلاس Diablo IV Spiritborn در لایو استریم بلیزارد معرفی شد

بیش از یک سال از انتشار Diablo IV، در حالی که گسترش Vessel of Hatred اعلام شد در BlizzCon 2023. امروز، یک پخش زنده رسمی اولین جزئیات مربوط به کلاس کاملاً جدید Spiritborn آینده را به اشتراک گذاشت.

Spiritborn از ناهانتو، منطقه کاملاً جدیدی که بازیکنان در DLC کاوش می‌کنند و کمپین می‌کنند. آنها می توانند بین قلمرو زندگی و قلمرو روح مبادله کنند. ماموریت آنها حفظ هماهنگی بین Sanctuary و Spirit Realm است. با این حال، برای جوان و متولد روح، قدم گذاشتن به قلمرو روح توصیه نمی شود، زیرا این سفری خطرناک است که عمدتاً به بزرگان واگذار می شود.

در این پخش زنده، بازیکنان تریلری از Spiritborn و چگونگی به وجود آمدن آنها. علاوه بر این، شما می توانید شاهد سبک مبارزه آنها باشید. Spiritborn از هنرهای رزمی استفاده می کند و همچنین می تواند با نگهبانان روح ارتباط برقرار کند و آنها را احضار کند تا در فوران های کوچک در کنار شما بجنگند. بسته به توانایی هایی که روی آن تمرکز می کنید، می تواند سبک مبارزه شما را کاملاً تغییر دهد.

بسته به Spirit Guardian، می‌تواند نحوه برخورد شما با آسیب را تغییر دهد. همانطور که در استریم زنده توسط مدیر هنری نیک چیلانو توضیح داده شد، همه آنها سبک های مبارزه منحصر به فردی دارند. گوریل از آسیب نیروی بلانت استفاده می کند و به شدت قوی است. جگوار از حملات شکاف، ترکیب‌های چند ضربه‌ای و چابکی استفاده می‌کند، و Centipede از ضربات کف دست باز و سم استفاده می‌کند. در نهایت، Eagle یک نگهبان مبتنی بر دقیق است که بر روی تغییر موقعیت در میدان جنگ در صورت نیاز و در صورت نیاز تمرکز می‌کند.

با اضافه شدن Spiritborn، دیابلو یک اسب را می بیند که به بازی اضافه نشده است. همچنین حیوانات خانگی اضافه خواهند شد که می‌توانید حیوانات خانگی پلنگ برفی الکور، سگ هرالتی و ناتالیا ببر را خریداری کنید.

در طول پخش زنده، توسعه‌دهندگان برخی از توانایی‌هایی را که بازیکنان انتظار دارند هنگام آزمایش با Spiritborn ببینند و از آن‌ها استفاده کنند، به نمایش گذاشتند. برخلاف برخی کلاس‌های دیگر موجود در Diablo IV، Spiritborn یک کلاس بسیار چابک و سریع خواهد بود، صرف نظر از اینکه از چه Guardian استفاده می‌کنید.

این برای کسانی که می‌خواهند نگهبان روح خود را در میدان جنگ ببینند، تبدیل به یک توانایی نهایی خواهد شد. در حالی که ممکن است اجمالی از توانایی‌های خود به آن‌ها بیندازید، به محض اینکه Ultimate خود را انتخاب کنید، فوراً به سمت شما احضار می‌شوند.

رفتن به سراغ ساخت جگوار (رزوکا) حملات سریع، ترکیب‌های چند حمله‌ای و استعداد آتشین فراوان خواهد داشت. بازیکنان باید بر روی سرعت حمله تمرکز کنند تا بیشترین تعداد حملات را انجام دهند تا بیشترین استفاده را از جگوار ببرند. بعلاوه، جگوار باافی را فراهم می‌کند که سرعت حمله را به همه توانایی‌های جگوار افزایش می‌دهد، به آنها قدرت بیشتری می‌دهد و خنک‌دانی‌ها را کاهش می‌دهد تا به شما امکان استفاده بیشتر از توانایی‌ها را بدهد. یکی از مهارت‌های اصلی جگوار که در پخش زنده به نمایش گذاشته می‌شود، قابلیتی به نام «پنجه‌های عجله‌کننده» است که در آن بازیکن از هدف عبور می‌کند و هر چیزی را که در مسیرش قرار دارد، بریده می‌زند. همه توانایی‌های Rezoka باعث آسیب آتش می‌شوند.

گوریل (Wumba) انرژی خود را حول حفاظت متمرکز می کند و نسبت به برخی دیگر ساختاری کمی تانکرتر دارد. شما می توانید آسیب وارد شده را حفظ کنید، حملات خود را با استفاده از آن مهار کنید و آن را به دشمن برگردانید. ویژگی اصلی گوریل کاهش آسیب است. نمونه‌ای از یکی از توانایی‌های اولیه گوریل «خرد کردن دست‌ها» نام دارد که بسیار گویا است. همه دشمنان را در محل در یک دایره کوچک خرد می کند. توانایی‌های وومبا فقط آسیب فیزیکی می‌زند.

عقاب (کواتلی) نگهبان بسیار چابکی است که با خط تیره، پلک زدن و موارد دیگر آزادی حرکت را ممکن می‌سازد. ویژگی اصلی آن سرعت حرکت است. یکی از توانایی های اصلی Eagle “Soar” است که به شما امکان می دهد منطقه هدف را برای پرواز انتخاب کنید، روی دشمنان فرود بیایید و Vulnerable را برای تقویت حملات خود به آنها اعمال کنید. توانایی های کواتلی باعث آسیب صاعقه می شود.

Centipede (بالازان) در مورد تداوم و استفاده از سم در صورت امکان است. اگر به ساخت‌های آسیب‌دیده در طول زمان و استفاده از پشته‌های سم علاقه دارید، باید به این بیلد توجه کنید. علاوه بر این، Centipede همچنین می تواند سلامتی زالو را از دشمنان خود عقب نشینی کند. یکی از توانایی های اولیه سانتیپاد «Stinger» نام دارد و در یک ناحیه دایره کوچک آسیب زیادی وارد می کند. با این حال، مفهوم منحصربه‌فرد شبه برد را دارد که می‌تواند آسیب را به دشمنان نزدیک که مسموم شده‌اند بازتاب دهد. در پخش زنده، ویژگی اصلی Centipede ذکر نشده است. توانایی های بالازن باعث آسیب زهر می شود.

هر Spirit Guardian دارای پسیو کلیدی خود است که می تواند به شما کمک کند در مورد ساختی که می خواهید انتخاب کنید تصمیم بگیرید و به طیف وسیع تری از انعطاف پذیری اجازه دهید.

  • عقاب: 30٪ سرعت حرکت
  • گوریل: 30٪ کاهش آسیب
  • جگوار: 30٪ سرعت حمله
  • Centipede: 30% Deal Life

کلاس Spiritborn در Diablo IV در حال تبدیل شدن به یکی از عمیق‌ترین کلاس‌های بازی است که طیف گسترده‌ای از توانایی‌ها و راه‌های بازی DLC جدید را برای کسانی که هیجان زده هستند در Diablo IV: Vessel ارائه می‌دهد. از Hatred، DLC در 8 اکتبر 2024 منتشر می‌شود. پس از غوطه‌ور شدن در ناهانتو، Spiritborn یک تلاش کلاسی برای تکمیل خواهد داشت که قفل Spirit Hall را که مکانیک کاملاً جدید برای Spiritborn است، باز می‌کند.

استفاده از Spirit Hall به بازیکنان این امکان را می دهد که ارتباط خود را با نگهبانان انتخابی خود عمیق تر کنند. می‌توانید یکی را به‌عنوان روح اصلی خود انتخاب کنید و دوباره همان روح یا نگهبان دیگری را برای روح دوم خود در سطح 30 انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره Spiritborn، پست وبلاگ بلیزارد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا